fredag 9 mars 2012

Nya erfarenheter

Idag har jag och hundarna gjort något som vi aldrig gjort förrut.
Vi har varit på hundcafé!
För att slippa gå på isbanorna här hemma så tog jag bilen till coop och så gick vi ner längs cykelbanan mot stan. Det var svinkallt, säkert 0 grader och blåste småspik! Och så började det kurra i magen och då kom jag på att Umeås hundcafé Skallet ligger där i närheten. Så vi letade oss dit och det var öppet.
Det var tre andra hundar där när vi kom. 
 Men mina småbrudar skötte sig så fint. Ja, Effie kunde inte vara helt tyst utan var tvungen att prata lite men de var så duktiga. Vi törs nog gå dit och fika fler gånger!
Och då får jag se till att ta lite bilder!

Jo, just det ja. Jag slängde iväg en anmälan till en lydnadstävling den 14/4. Med Sally då.
Funderade länge men sen tänkte jag att det är väl klart att jag ska tävla lydnad en gång till. Tävlingen är i innomhuslokalen så det är ju en välkänd miljö för henne. Det blir spännande!!

1 kommentar:

  1. Hoppas få följa dig på hundcafé nån gång!

    SvaraRadera