lördag 3 mars 2012

Hemma!!!

Nu är ordningen återställd!
På torsdag kväll vid 18.30 landade planet i Umeå, tyvärr utan våra väskor men dom kom på fredag fm.
Vi åkte direkt och hämtade Effie och Sally hos hundvakten och där blev det pusskalas kan jag lova! Sally hade nog krupit under mitt skinn om hon kunnat. Hon har blivit långhårig under de här två veckorna, ja Effie är ganska lurvig hon med.
Det var sååå skönt att sova i min egen säng med Sally mitt på täcket så jag fick ligga som en "knorr" för att rymmas.
Igår eftermiddag tog vi bilen ner till Ö-vik för att hämta Betty. Hon stod i trappen och kollade ut genom fönstret när jag kom. Hon såg rätt förvånad ut. Pussgurkan!
Var lite rädd att det skulle bli morr när alla tre hundarna skulle träffas igen men det gick bra. Tror de blev glada att ses.
Idag har vi varit på en promenad längs cykelbanan som är nästan helt isfri, i övrigt är vägarna här som skridskobanor. Det är agilityträning i eftermiddag men jag stannar hemma. Känner mig lite "bakis", i Thailand är klockan nu ca 19.30, kallas väl jetlag...

Med början nästa vecka kommer jag att presentera veckans thailändare, en hund i veckan så långt bilderna räcker. Jag har fotat rätt så många hundar på semestern...

1 kommentar: