onsdag 7 augusti 2013

Sista semesterdagen

Igår var min sista semesterdag för denna sommar.
Jag hade först tänkt fara in på Nolia mässan men ändrade mej och for på utflykt med hundarna istället. Soligt och varmt, så jag bestämde mej för att åka till Nydalasjön. Vi gick hela rundan runt sjön, jag vet inte hur långt det är. Inte så farligt långt. Vi gick sakta. Hundarna badade ibland. Vi satte oss och fikade lite. Jag hade grisöron med till flickorna.
Det var en riktig bra ledig dag!!
 

Effie och Sally slappar i gräset .
 

Det var riktigt skönt i vattnet. Om jag haft badkläder skulle jag nog ha tagit ett dopp själv.
 
 
 Jo, måste ju bara lägga in en bild på en liten sötnos som jag träffade i Drängsmark i söndags.
Lille Tulo, 17 veckor gammal bedlingtonterrier. Så cool. När han insett att Sally inte ville hälsa så la han sig och kollade på allt runtomkring. Blev allt lite sugen på en bedlisvalp!!
 


1 kommentar:

  1. Hej Sofia!
    Jag har läst din blogg och sett att du, liksom jag har en bedlington med hudproblem. Min är dock bara 8 månader. Därför skulle jag vilja veta mer om hur ni klarar vardagen, kortisondoser, schampon, foder etc. Känner mig väldigt orolig och vet inte vad jag ska göra. Jag skulle bli jätteglad om du ville dela med dig! Min mailadress är evakihlander@hotmail.com.
    Hälsningar Eva

    SvaraRadera