onsdag 4 juni 2014

Hoppchampion!!

Betty kan nu titulera sig champion. Champion i både hopp och agility!
I helgen tävlade vi i Nordmaling plus att jag hjälpte till som arrangör. Det brukar vara svårt att fokusera om till tävling när man även är arrangör men det funkade faktiskt riktigt bra i helgen.
På lördagen blev det två andra platser med SM pinne.
I agilityloppet på söndagen valde jag att diska oss. Vi hade fem fel på en vägran när hon hoppade av gungan så jag tog tillbaka och gjorde om. Det tror jag att jag har igen på senare. Hon älskar ju inte precis gungan...
Hopploppet var ett sånt där perfekt lopp. Allt bara satt! Så skönt, vi börjar bli ett riktigt team nu, jag och Bettan.
Så vi vann faktiskt klassen! 
SM pinne, cert och championat!!
Och extra kul att ta championatet i Nordmaling som är den klubb jag började tävla för och som känns som min hemmaklubb fast jag numera tävlar för Umeå.



Min fina, duktiga lilla pudel! Världens bästa Betty!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar