torsdag 30 december 2010

Mål och visioner 2011

Så här i slutet av ett år eller i början av ett nytt är det ju väldigt populärt att lova saker och sätta upp nya mål. Många som tränar och tävlar med hund listar sina mål för året och vissa har verkligen siktet inställt på stjärnorna.
Jag har inte funderat på några mål men kanske borde jag göra det.
Jag har iallfall kollat in tävlingskalendern och listat alla agilitytävlingar som är i närheten. (om nu 50 mil enkel väg är nära)
Totalt blev det 17 tävlingar med sammanlagt 62 starter om jag räknat rätt. Nu brukar det ju inte bli så att jag åker på alla tävlingar och så ska väl Betty löpa någon gång också.
Jag vill få upp Betty i hoppklass 2 och gärna Sally till hoppklass 3 men hon har ännu inte gjort ett godkännt lopp i tvåan så det blir kanske svårt.
Betty borde oxå kunna ta pinnar i agilityklassen.
Men för att ta pinnar så måste särskillt Betty bli mycket säkrare på slalom. Så det är väl ett mål, ett snabbt och säkert slalom där hon fixar ingången själv.
Ja jag ska ta mej en funderare på om jag ska lista några mål för 2011 och se om jag lägger ut det på bloggen eller håller dem för mej själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar