lördag 14 januari 2012

Kassabok...typ

Jag har, som ni ser här till höger, gjort en liten lista på saker som jag lägger ut pengar för till hundarna och tänker att jag ska fylla i den varje gång jag köper något så får vi se i slutet av året hur mycket det kostar mej att ha hund.
Ännu har jag inte köpt något till brudarna för allt finns liksom kvar från förra året. Men snart är det dags att köpa mer hundmat så då får jag komma ihåg att skriva in det.
Agilitykursen som jag gått med Betty betalades ju förra året fast vi hade sista träffen idag.
Hon är bara så duktig lilla tokpudeln. Idag fick vi testa "tysken" Alltså en sväng kan man kanske kalla det som jag först tyckte såg jättesvår ut men det gick ändå rätt bra. Kändes inte så svår som jag tycker att Jaakko svängar är. Måste träna mer på det. Och på att se var jag kan lägga in dem på en bana. Det tycker jag är svårt! Fastnar i gamla vanor med framförbyten...
Imorgon blir det att dra iväg till Nordmaling för att flytta hinder från klubben till ridhuset.
Det ska bli så kul att träna i ridhuset igen och att träffa de andra från Nordmaling som jag inte träffat på lääänge!
Skulle kanske försöka komma ihåg att ta med kameran oxå...


1 kommentar:

  1. Det ska bli kul att få se vad det blir för utgifter! Hoppas du får en toppendag i Nordmaling!

    SvaraRadera