torsdag 13 september 2012

Bloggpausen är över... förhoppningsvis!

Vi lever.
Det är bara så mycket annat som är roligare än att blogga...
Nu ikväll har vi tillexempel varit ute på brukshundklubben och tränat agility. I tisdags tränade jag i Nordmaling och då blev det både agility och rallylydnad. Det var träningstävling i rally. Både Sally och Betty gjorde exakt samma fel så det blev 10 minus och så några småfel så vi hamnade på 86 poäng.
Jo angående rallylydnad. Jag ska gå en instruktörsutbildning och i den ingår ett projektarbete där man ska träna några ekipage i nybörjarklass respektive fortsättningsklass.
Jag tänkte att det skulle bli svårt att hitta någon som ville ställa upp. FEL! Slängde ut en förfrågan på facebook om en prova på kväll och jag börjar tro att jag tagit mej vatten över huvudet! Det blir nog många som kommer. Ska kolla om jag kan låna lite skyltar och hållare så vi kan ha flera stationer igång.
 
Imorgon kommer Effie hem igen. Äntligen!! Det har varit jätteknepigt att bara ställa ner två matskålar och att bara gå ut med två hundar. Men mest konstigt med matskålarna alltså.
Ska bli skönt när allt är som vanligt där!
 
Nej nu ska jag gå och skaka ur nå grus ur sängen och krypa ner under täcket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar