tisdag 10 december 2013

Bloggtorka

Här händer det inte mycket!
Varken på bloggen eller i verkliga livet.
Jag jobbar, vi går promenader, myser i soffan, tränar lite tricks och så inomhus och ja, det är väl ungefär det.
Hundarna är i stort behov av ett bad och en klippning men jag tror att jag sparar det till nästa vecka så är de fina till jul.
Sally kliar sig fortfarande men inte lika intensivt. Jag sprayar hennes haka med min mirakelspray och så får hon snällt äta torrfoder igen. Hon får lite färskfoder nån gång då och då men bara lite, lite.
Sedan är det hög tid att räkna ihop årets resultat och skicka in till rasklubbarna. Tror inte vi kommer så högt på några listor för 2013 men vi vill iallafall vara med. 2012 blev ju Sally årets allroundbedlington, Effie blev årets rallylydnadskerry och Betty blev årets vinstrikaste rallylydnadspudel i Norra avdelningen av pudelklubben.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar