fredag 18 april 2014

Anmäld!

Jo, nu är jag anmäld! Till tävling alltså...
Velade ända in i det sista över hur jag skulle göra men nu är Sally anmäld till två starter i mästarklass och Betty till två starter i avancerad klass 10-11 maj. Så nu måste jag träna!!
Det blev ett pass i Loboohallen idag. Sally var taggad till tusen och körde med sitt favorittrick snurra när hon inte förstod vad jag ville. Kul... 
Betty håller position riktigt bra på höger sida. På vänster hamnar hon lätt lite för långt fram.
Jag borde sätta mej och verkligen göra en träningsplanering och även föra träningsdagbok så att vi inte missar några moment.

Effies sår ser jättefint ut. Hon är nästan helt brydd om det. Hon gillar när man kliar runt om såret, grymtar som en liten gris och vrider rumpan mot mej så att jag ska klia på rätt ställe.
Sötsnoken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar