torsdag 14 mars 2013

Bilder

Lite bilder från senaste tiden. Har haft sladden som kopplar ihop dator och mobil på ett bra ställe, så bra att jag inte hittade den förrän idag. (mellan soffkuddarna...) Men här kommer alltså lite bilder.
 
Hittade ett skoterspår som vi följde. Härligt!!


Alla pälsklingar samlade. Sötaste!

Sally njuter de dagar då solen tittar fram och faktiskt värmer lite.

Även Betty njuter av solens värmande stålar.

Effie har fått en ny sele. Den blev riktigt bra om jag får säga det själv.

Sötnosen tigger godis.

Och så här kan det se ut när hundarna varit ensamma hemma en stund. Mindre roligt...

5 kommentarer:

  1. Härliga bilder! Den första, där på skoterspåret, är ju bara sååå fin..riktigt vacker vinterbild! Och den sista visar verkligen verkligheten.. som den kan se ut ibland.
    Kram/ Alva

    SvaraRadera
  2. Men inte kan väl Effie vara inblandad i sista bilden....? Måste vara andra krulltottar.:-)

    /Ylva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä Ylva, tror faktiskt att Effie var oskyldig till sista bilden. Sally kom inte in i köket när jag öste upp mat på kvällen. Även Betty verkade mätt.

      Radera
  3. Vilka härliga bilder, ja förutom den sista då. ;-)
    Min lilla valp hade roat sig med att bita sönder min köksmatta idag när hundarna var själva en halvtimma, inte alltid roligt att komma hem. :-)

    SvaraRadera