fredag 22 mars 2013

Hundvakt

I helgen har jag fem pälsklingar att ta hand om. Mina tre flickor och så pojkarna Holmström.
Det är Aaron och Malte alltså. De kom idag på förmiddan och nästan direkt drog jag med dem ut på en långpromenad. Härligt väder och glada hundar gjorde att promenaden blev nästan två timmar lång. När vi kom hem tuggade hundarna på varsitt litet ben och så somnade de alla fem. Har nästan inte märkt av dem under eftermiddan...
Malte var så söt, jag satt på golvet och borstade Effie och då var han alldeles nära hela tiden och så fort jag var klar med Effie kom han och satte sig framför mig så jag skulle borsta honom med.
Blir intressant att se hur många som ska dela säng med mej inatt.
 
Imorgon blir också en fullspäckad hunddag. Först rallylydnad på GS och sedan agilityträning på GS. Och så ska vi väl hinna med nån promenad också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar