lördag 27 juli 2013

Semester

Härliga dagar!! Sol och värme, äntligen!
Vi gör inte så mycket, går promenader, hundarna badar, ligger i solen/skuggan och har det bra.
Vi har varit på utflykt till Klabböle. Gick från Backens kyrka längs älven. Hur härligt som helst. Tur att älven var nära dock för hundarna och jag behövde svalka oss med jämna mellanrum. Bron över älven var lite läskig tyckte Sally så hon fick lift med mej när vi skulle tillbaka. Jag tvekade faktiskt om jag överhuvudtaget skulle gå över bron till att börja med men Effie och Betty var helt obrydda.
Sedan satt vi på gräset vid Klabböle energicentrum och vilade lite innan vi gick hem igen.
Vi har även varit ute och letat skatter. Jag har nu hittat och loggat 4 st geocacher.
Vi sover numera i husvagnen för det har varit svalare där på nätterna än inne i lägenheten. Idag har jag haft närmare 30 grader varmt inne i köket. Fast det verkar som om det ska bli lite svalare nästa vecka.
Hursom helst, det är skönt att ha semester och jag önskar mej flera veckor till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar