lördag 10 september 2011

Ledig lördag

Vi sitter alltså hemma en lördagkväll och jag ska inte upp och jobba i morgon. Det var ett tag sen. Det är lite både och, alltså att vara ledig och hemma och inte på någon agilitytävling. Det är skönt men visst tänker jag att "jag hade kunnat vara i Piteå i helgen och tävlat agility"
Piteå är ju hyfsat nära men de kör bara en klass per dag (plus lag och DM) Det är ingen från Nordmaling som är där och tävlar, vi bestämde oss för att stanna hemma...

Så idag har jag faktiskt träffat min bror, hans tjej och deras hund Penny. Vi gick en härlig promenad längs strandpromenaden och genom stan med vovvarna. Hur skönt som helst i solen!
Sen har jag sytt klart ett överdrag till BIA bädden som jag började på för lääänge sedan. Ett grönt luddigt överdrag som kanske gör så att BIA:n blir lite mer använd. Det verkar som mina hundar inte gillar att ligga på den där plastiga ytan.
Bortskämda???
Nae,  jo liiite kanske... men det är dom värda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar