måndag 12 september 2011

Utflykt

Igår var vi på en liten utflykt till Hamptjärnstugan. Det var sååå härligt. Soligt och varmt, jag hade shorts och t-shirt. Kan mycket väl vara sista gången i år som man kunde vara så lättklädd ute utan att frysa.
Det var fler än jag som tyckte att Hamptjärn var ett perfekt utflyktsmål för det var säkert 60 pers som kom och gick under tiden jag var där.
Det eldades i nästan varje grillring och det luktade grillad korv så man blev alldeles hungrig.
Och hundarna som brukar få springa lösa där fick snällt finna sig i att vara kopplade. Fast de skulle säkert ha gillat att vara lösa och gå och tigga eller stjäla mat av alla som var där...





Jo, på stigen upp till stugan snubblade vi över detta.
En stor bajs mitt på stigen.
Ser ut som skiten som Betty rullade sig i för några veckor sedan...
Björn alltså!

Sen kan jag ju tipsa om att det är grymt mycket lingon på hygget ovanför Forslunda så om det är nån som är sugen på att plocka så finns det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar