torsdag 27 oktober 2011

Glömsk...

Igår såg jag fram emot en lugn och skön torsdagkväll då jag bara skulle vara hemma och slöa.
Men det kändes ändå som om det var nåt jag glömt...
Och så kom jag på att vi skulle ju ha avslutning på rallylydnadskursen på torsdagkväll. Och på vädret sa dom att det skulle regna hela torsdagen. Härligt...
Så då har jag liksom laddat idag för att åka ner till Nordmaling och vara ute i regnet hela kvällen.
Men som tur var så sätter jag mej och kollar mailen när jag kommer hem från jobbet och där har jag fått ett mail från kursledaren som påminner om avslutningen på kursen på söndag kl 12!
Hoppsan, tur att jag kollade mailen för annars hade jag garanterat stått där i regnet och mörkret på klubben alldeles ensam ikväll och undrat vad jag missat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar