lördag 6 oktober 2012

Dagens outfit

 
Jag är ju inte så hemskt mycket för mode och kläder och så men just idag ska ni få se dagens outfit!
 
En snygg naturfärgad mantel i vadmal sitter som en smäck kalla höstdagar. Värmer bra gör den oxå!

Och så denna kreation, för den lite blyga kanske eller för den som verkligen vill sticka ut i en folksamling.
Jag har alltså figgat på ett MH i Hörnefors.
Det var genom schäferklubben och det var 5 små schäfrar, kullsyskon, en flatcoated retriever, en vorsteh och en holländsk herdehund som fick känd mental status idag.
Dagens sötaste var den lilla vorstehtiken med det underbara namnet Britta!
När vi var klara hann jag och brudarna med en promenad genom Hörnefors. Det är fint där med ån och fårhagarna. Nu slappar vi i soffan, jag med lite godis och hundarna med "hemgjorda" märgben.
(tomma märgben som jag fyllt med uppblött torrfoder och sedan fryst)

1 kommentar:

  1. Snyggt! Första kreationen verkar vara lite medeltidsinspirerad...men den andra passar väl bäst till hallowenfesten kan jag tänka! ;-)
    Alva

    SvaraRadera