fredag 12 oktober 2012

Önsketänkande

Klarblå himmel och strålande sol, några plusgrader och alldeles vindstilla.
Tänk om jag var ledig idag, då skulle jag packa en väska med fika, en bok, ett sittunderlag och något tuggis till hundarna och gå på en lååång promenad i skogen. Vi skulle gå längs stigarna i Kulla, sätta oss på ett fint soligt ställe och njuta, kanske köra lite uppletande, busa lite och sedan gå hem.
Kanske lägga mej i badet nån timma och så äta något gott till middag.
Träna lite rallylydnad och sedan slappa med en film innan det blev dags att gå isäng.
Nu är det tyvärr inte så bra att jag är ledig utan om ca 30 min ska jag vara på jobbet för att jobba hela eftermiddan. När jag jobbat klart är det mörkt ute och inte alls lika skönt att gå en långpromenad.
Nå, får hoppas att det är lika fint på lördag, då ska vi gå på Hundens Dag på Gammlia. Jag och Sally ska visa lite rallylydnad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar