lördag 29 mars 2014

Blandade känslor

Idag har jag och Sally gjort vår andra start i mästarklass i rallylydnad. Det var en småklurig bana men inte alls omöjlig. Sally var supertaggad! Vi fick massor av fel! Men vi hade kul. Förra tävlingen kändes kände jag mej så dålig, det var inte alls kul så målet idag var att ha kul. 
Men poängen... så pinsamt dåligt! 
Om jag hade tänkt så skulle jag ha diskat oss så poängen iallafall inte hade kommit ut på offentliga resultatlistor. Ja så dåligt är det faktiskt. Sämre kan det nästan inte bli...
27 poäng av 100 möjliga
 
Hur kommer man igen efter en sån runda? 

Eller ska man tro att vi inte alls ska ge oss på en till start i mästarklass och så får Sally bli pensionär?

1 kommentar:

  1. Nää ..inte ska du ge upp nu! Ni hade ju roligt, både du och Sally, och nästa gång (om det händer) så ser du säkert till att diska henne! Det här är ju precis som när man ramlat av hästen..(och det vet ju jag mycket om.. ;- )...det är bara att sätta sig upp igen!
    / Mamma

    SvaraRadera