måndag 8 september 2014

Måndag

Det blev en lat förmiddag igår i Piteå.  En liten promenad och sedan bara vänta på att klass 3 skulle börja.  Jag var inte speciellt taggad på att tävla.  Det var inte Betty heller... Det gick inte så fort. Men vi nollade loppet iallafall.  Tyvärr ingen SM pinne. Det delades ut tre st och vi kom på femte plats.  Hopploppet gick lite snabbare så där kom vi faktiskt fyra och tog en SM pinne!

Idag har jag ju börjat på praktiken på Bostaden.  Vi skulle träffas på kontoret på stan så jag åkte i god tid för att hinna rasta hundarna innan.  När jag kom dit så upptäckte jag att jag hade glömt alla koppel hemma!
Tur att jag har så duktiga hundar som kunde gå med mej lösa längs trottoaren,  över vägen och in i parken. Där fick de nosa runt lite innan vi gick tillbaka.
Samma sak på lunchen men då var vi på ett annat ställe.

1 kommentar: