fredag 5 september 2014

Piteå nästa

Husvagnen är nästan färdigpackad för en tur upp till Piteå och agilitytävling.  Vi åker inte förrän ikväll men jag vet att jag inte kommer att ha så mycket tid för att packa i eftermiddag.  Just nu är jag på väg upp till Skellefteå med skolan.  Vi ska titta på några parker och nån kyrkogård som visst är väldigt vacker.  Som tur är så åker vi buss så jag behöver iallafall inte köra sträckan Umeå -Skellefteå mer än en gång idag...

Så idag blir hundarna rastade av en kompis på jobbet och så får de sitta i hundgården efter lunch.  Sally och Betty har nästan lärt sig hur luckan till hundkojan funkar men Effie tycker att det är jättejobbigt när luckan tar på ryggen.  Så det kräver mer träning!  Det vore ju bra om de kunde vara där även när det blir kallare ute.  I kojan är det ju värme men om jag måste ha luckan öppen blir det ju kallt iallafall.

Jaja, det blir mer träning till veckan. I helgen ska vi fokusera på agility!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar