måndag 25 april 2011

Glad Påsk!

Vi har varit i Malå ett par dagar nu under påsken. I Söndags åkte vi till stugan och hade det bra. Det var inga renar där just då så tillochmed Effie kunde vara lös, under uppsikt. Hon är den som man får ha mest koll på.
Sally fick sig ett riktigt skrovmål när hon hittade de grillade kycklingfileérna som vi skulle ha till middag. Det var någon som ställt kassen med mat på golvet!! Så vi fick äta vegetarisk wok istället men det var nog ändå den bästa middan på länge! Att det ska vara så härligt att sitta i solen vid en eld på en hård träbänk!!
När jag kom hem hade jag fått pm och startlista för lydnadstävlingen den 7/5 i Umeå. Vi börjar kl 9 och jag och Sally har startnr 2. Det blir nog bra, nu måste jag verkligen komma igång med träningen!
Har även anmält till årets två första agilitytävlingar. Skellefteå 21-22 maj och Härnösand 27-28 maj. Även där måste det till mera träning men det ser jag bara fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar