fredag 19 april 2013

Klar för kurs

Packat och klart för imorgon. Så lite man behöver för att vara borta en natt! Och jämfört med hur mycket man har med till en tävling så är det här ingenting. Vi ska vara inomhus så det behövs inte en massa extra kläder varken till mej eller hundarna. Jag har alltså bara packat i en ryggsäck och det är plats över. Och så ska ena tygburen med såklart men den ligger redan i bilen.
Det ska bli så kul att gå freestylekurs hela helgen! Jag har stora förhoppningar om att få lära mej en massa nyttigt. Lite trist bara att jag inte lyckades locka med mej någon fler... Men nästa gång kanske!
En sån här gång så önskar jag lite att jag hade en såndär smart mobiltelefon så jag kunde uppdatera och hålla mej uppdaterad även när jag inte är hemma. Ni får helt enkelt "tjå" er till efter helgen.
 
 
(tjå = ge er till tåls)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar