lördag 6 april 2013

Bloggtorka

Det blir inte mycket bloggande nu...
Förra helgen (påsk) var vi i Malå. Hann med två härliga promenader ute på isen.
Sedan har jag jobbat nästan hela veckan. I tisdags var jag dock ledig och spenderade dagen i Rundvik med A-L och hennes hundar. Det blev två långa promenader på skoterspåren i skogen där. Hade tre trötta och nöjda hundar den kvällen.
I Onsdags  var det freestyleträning här på forslunda i hundhallen. Det var bara jag och en till där. Jag har inte anmält till tävlingen ännu men så fort jag vet att semestern är beviljad så ska jag anmäla. Måste bara få till ett okej program också...
Idag har vi varit på Gamla Slakteriet hela förmiddan. Först agilityträning och sedan lite rallylydnad. Betty har inte riktigt den fart jag vill att hon ska ha. Men jag blir även väldigt försiktig och klumpig när jag har någon som står och tittar på när jag tränar. Så det är klart att min känsla smittar av sig på Betty. Dumt, men det är en träningssak för mej, att träna på att ha någon som ser på när jag tränar...
Sladden till telefonen är återigen på något bra ställe så bilderna jag har i mobilen ligger där tillsvidare. Att det ska vara så svårt att hålla reda på den lilla sladden!

1 kommentar:

  1. Du får ha lite träning med sladden också...den ska väl åtminstone komma på inkallning!
    Kram! / Mamma

    SvaraRadera