torsdag 23 augusti 2012

Grattis Effie!!

Idag blir världens bästa Effie tio år!! Tio år! Tänk så mycket vi hunnit med under den tiden. Och tänk att finaste Effie fortfarande är pigg och glad, först upp ur sängen när klockan ringer, först till dörren om vi ska ut. Aldrig elak eller bråkig, tror alltid att alla ska vara snälla. Goaste lilla tjurskallen, min allra första alldeles egna hund! Det känns inte som tio år sedan jag hämtade hem henne, orolig för hur jag skulle klara av att uppfostra en valp. Men såhär tio år senare så tycker jag nog att vi klarat av det ganska bra.
 
Puss på nosen bästa vännen och grattis på födelsedagen!!


2 kommentarer:

  1. Stort grattis till fina Effie!! Jag har mailat också till henne tidigare idag. Alla syskon lever och mår bra.
    Jag är så glad över det härliga liv du har gett henne Sofia!
    Kram till er båda/ Ylva.

    SvaraRadera
  2. Effie tackar för gratulationerna! Så kul att alla syskonen lever och har det bra. Jag är så glad över att ha Effie i mitt liv och hoppas vi får flera år tillsammans!

    SvaraRadera