fredag 10 augusti 2012

Timrå imorgon

Det blir en lååång dag imorgon. Klockan ringer redan vid 4 tiden för att jag ska hinna vakna, äta frukost och fixa det sista innan jag rullar mot Timrå och rallylydnadstävling. Det är anmälan mellan 8.30 och 9.30 och banvandring kl 9.45 och fortsättningsklassen går först. När vi tävlat klart hoppas jag att jag hinner gå en runda på IKEA och kanske även Hööks. Inte så att jag ska ha nåt speciellt men det blir säkert lite shopping iallafall.
Sedan blir det att köra hemåt igen. Det var ju från början tänkt att jag skulle vidare till Stöde för tävling där på söndag. Men nu när jag läser PM:et så har de tvingats flytta tävlingen ända till Ånge, alltså 9 mil från Sundsvall. Jag kände att det blir alldeles för långt så jag ringde faktiskt och strök mina starter. Och otroligt, fantastiskt nog så är den arrangerande klubben så snälla att de betalar tillbaka anmälningsavgiften! De är inte alls tvungna att göra det men väljer att göra det pga att de bytt tävlingsplats så tätt inpå tävlingen.
Jag har ingen aning när jag kan tänkas vara hemma igen, får nog stanna och sova en stund längs vägen om jag ska orka, jag har inte tänkt ha bråttom. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar